یکشنبه, 30 ارديبهشت 1403

به گزارش آریاورزش، از چهارچوب رقابتهای دور نهایی لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۱۸، در نخستین دیدار آمریکا برابر لهستان، پیروزی ارزشمندی برای یانکی‌ها بدست آمد.

تایلر سندر بازیکن محبوب این تیم، در این مسابقه مصدوم شد. وی در نشست خبری اظهار داشت: فکر میکنم بازی خیلی خوبی بود. ست اول یک مقدار استرس داشتیم اما بعد از آن خیلی خوب بازی کردیم. این پیروزی برای ما خیلی مهم بود. البته من یک مقدار دچار آسیب دیدگی شدم، اما خوب می‌شوم و برمی‌گردم. نمی‌دانم اجازه دارم در مورد نوع مصدومیتم صحبت کنم یا نه! اما خوب خواهم شد. علاوه به این بازیکنان خیلی خوبی در تیم‌‌مان داریم و تلاش خواهیم کرد بازی بهتری مقابل روسیه به نمایش بگذاریم.

دیوید اسمیت کاپیتان تیم ملی آمریکا نیز در خصوص این موفقیت گفت: من فکر می‌کنم در طول لیگ ملت‌ها، هر بار سعی کردیم که بهتر از قبل بازی کنیم. همه بچه‌ها همکاری کردند و این پیروزی نتیجه یک کار تیمی بود. برای تایلر و خانواده‌اش خیلی خوشحالیم و بودن او در کنار ما پس از یک توقف طولانی خیلی خوب بود. در بازی امروز توانستیم تمام نقشه‌های خود را به خوبی پیاده کنیم، لهستانی‌ها تیم خیلی جوان و با استعدادی هستند. متأسفانه دو تا از بازیکنان خود را از دست دادیم، شاید آنها برای قهرمانی جهان برگردند. اما فعلا باید روی بازی فردا با روسیه تمرکز کنیم.

مکس هولت نیز در این نشست خبری حاضر شد و در خصوص این پیروزی ارزشمند گفت: فکر می‌کنم امشب نقطه قوت ما دفاع و حمله بود. دفاع بچه‌ها روی تور و زخمی کردن توپ‌های لهستان باعث می‌شد که توپگیری بازیکنان ما در انتهای زمین آسان شود. قرار است بازی خیلی متفاوتی مقابل فرانسه داشته باشیم، آنها بازیکنان بلند قدی دارند و  در خط سرویس فوق العاده هستند. واقعا خوشحال میشویم فردا به نیمه نهایی راه پیدا کنیم. امیدوارم مصدومیت تایلر خیلی جدی نباشد، بعد از بازی دیدم که میتوانست راه برود.