سه شنبه, 18 ارديبهشت 1403

به گزارش آریاورزش، در دیدار شب دوم دور نهایی رقابتهای لیگ ملتهای والیبال، برزیل با شکست صربستان گام مؤثری برای صعود به دور بعد برداشت. و صربستان دیدار سختی امشب مقابل فرانسه برای صعود خواهد داشت.

نیکولا گربیچ سرمربی تیم صربستان نیز پس از این شکست اظهار داشت: نمی‌دانم از کجا باید شروع کنم؟!  می‌توان ست دوم را نقطه عطف بازی ما دانست که امتیازات نزدیک بود.  سه دریافت کننده برزیلی مصدوم شدند و آنها باید جای خالی بازیکنانشان را به بهترین نحو ممکن پر می‌کردند و اصلا جای تعجب ندارد که دقیقا همین کار را کردند و توانستند جایگزین‌های مناسبی برای آنها انتخاب کنند. فکر می‌کنم بازی نزدیکتری می‌شد اگر ما ست دوم را می‌بردیم. و واقعا متاسفم از بازی که در ست سوم انجام دادیم و انگار فقط منتظر بودیم که بازی تمام شود. در حال حاضر ما تنها یک شانس داریم باید فرانسه را ۳-۰ یا ۳-۱ ببریم تا بتوانیم به مرحله بعد برویم. میدانم خیلی سخت است ولی اصلا جای هیچ ترس و شبه‌ای وجود ندارد و تمام تلاش خودمان را خواهیم کرد.

مارکو ایوویچ کاپیتان تیم صربستان نیز پس از این دیدار در نشست خبری اظهار کرد: از باخت امروز بسیار ناراحتم چون ما شانس این را داشتیم تا نتیجه خوبی به دست بیاوریم. ولی خب والیبال است و هر اتفاقی ممکن است در آن رخ دهد. ما به اندازه کافی در این بازی جدی نبودیم و تلاش نکردیم. اشتباهات زیادی داشتیم. مشکلات داوری هم به این قضایا اضافه شد و ما متوجه نشدیم چرا وقتی حتی ما داخل زمین نبودیم داور سوت زد. بالاخره هر چیزی در این زندگی ممکن است اتفاق بیفتد و همینطور در ورزش فرقی نمیکند. برای بازی بعدی با ۱۰۰% توان خود در زمین حاضر می‌شویم و تمرکزمان را برای پیروزی گذاشتیم تا بتوانیم مقابل فرانسه با بهترین نتیجه برنده شویم.

اوروش کواچوویچ قدرتی زن تیم صربستان نیز در این نشست حاضر شد و گفت: هنوز هیچ چیز تمام نشده، ما اصلا باز خوبی انجام ندادیم ولی باید به تیم برزیل برای نمایش چنین بازی سطح بالایی تبریک بگویم. ما باید در این فرصت کم بر روی تمام جوانب خود کار کرده ریکاوری کنیم و با آمادگی کامل برای شکست تیم لهستان حاضر شویم.