سه شنبه, 18 ارديبهشت 1403

به گزارش آریاورزش، در دیدار شب دوم دور نهایی رقابتهای لیگ ملتهای والیبال، برزیل با شکست صربستان گام مؤثری برای صعود به دور بعد برداشت.

در نشست خبری این دیدار رنان دال زوتو سرمربی تیم برزیل بعد از پیروز مقتدرانه مقابل تیم صربستان اظهار داشت: ما در این بازی از همه نظر فوق‌العاده عمل کردیم، در دریافت، حمله، سرویس، پاس و حتی در حمایتها هم بازیکن‌ها عالی بودند. ما چند خطای کوچک داشتیم که با توجه به بازی خوب بچه‌ها قابل چشم‌پوشی است. به نظر من هر دو تیم نهایت تلاش خود را برای پیروزی در این بازی کردند و من واقعا می‌خواهم که به بازی فینال برسیم.

برونو رزنده کاپیتان تیم برزیل نیز در این نشست عنوان کرد: امروز بسیار پرقدرت و با اعتماد بنفس بازی کردیم، می‌دانستیم که این بازی برای ما حکم فینال را دارد و باید برای صعود به جمع چهار تیم تمام تلاش خودمان را بکنیم. وقتی با این تفکر بازی می‌کنیم، وقتی برای هر ستی می‌جنگیم و با اشتیاق و پر انگیزه بازی می‌کنیم، چیزی جز پیروزی نصیب ما نمی‌شود. روز شنبه در دور نیمه نهایی بازی سختی در مقابل یکی از تیمهای پر قدرت خواهیم داشت که فرقی نمی‌کند کدام تیم باشد. ما فقط تمرکزمان را بر روی بازی و نتیجه آن می‌گذاریم و حتما بازی به خوبی بازی امروز را انجام می‌دهیم.

[caption id="attachment_157260" align="aligncenter" width="960"] برونو رزنده[/caption]