به گزارش آریاورزش، کارچ کیرالی نه تنها یکی از بهترین بازیکنان والیبال دنیا بود بلکه یکی از بهترین مربی های دنیای والیبال هم هست. کارچ تنها بازیکنی است که مدال طلای المپیک را در هر دو بخش مسابقات والیبال ساحلی و داخل سالن دارد. و اکنون بعد از قهرمانی در لیگ ملتهای ۲۰۱۸ به عناوین بیشمار مربیگری خود نیز افزود.

بیشتر مدارس ژیمناسیک ایالات متحده با طراحی یکسانی ساخته شدند. دیوارهای این مدارس در قهرمانی ورزش‌های مختلف رنگ و شکل های مختلفی به خود گرفته. و اسامی گاهی از بین ورزشکاران قهرمانان خاصی پیدا میشوند که به مراتب عالی دست پیدا کردند. دبیرستان سانتا باربارا در کالیفرنیا نیز از انها مستثنی نیست و یکی از مربیان بزرگ والیبال در این مدرسه رشد و ظهور کرد او کسی نیست جز کارچ کیرالی سرمربی تیم بانوان آمریکا.

🔹وقتی کیرالی و شاگردانش در تیم بانوان آمریکا، در المپیک ۲۰۱۲ لندن مدال نقره مسابقات را گرفت در مسابقات گراند پریکس آن سال نتوانست به فینال راه پیدا کند. آنها در پاییز بار دیگر پر قدرت به میادین بازگشتند و در جام قهرمانی جهان مدال نقره را از آن خود کردند. پس از آن، در مسابقات قهرمان قاره ها نیز عملکرد خوبی داشته و بر سکوی قهرمانی قرار گرفتند. کیرالی تصمیم گرفت در مسابقات کاپ آمریکایی پن ۲۰۱۳ نیز شرکت کند و باز هم مدال طلا کسب کند.

🔹او توانست در مسابقات قهرمانی جهان در ایتالیا مدال طلا را با تیم زنان آمریکا بدست آورد و تنها کسی باشد که ۴ مدال طلای قهرمانی جهان را به عنوان بازیکن و مربی در کارنامه خود دارد.

🔹کیرالی در سال ۲۰۱۵ برای اولین بار در دوران مربیگری خود قهرمان گراند پریکس شد و مدال طلا را کسب کرد. آنها در کاپ جهانی ژاپن توانستند مدال برنز را از آن خود کنند.

🔹در سال ۲۰۱۶ نایب قهرمان گراند پریکس شدند و مدال نقره گرفتند. تیم آمریکا با ۷ برد و ۱ باخت به صربستان به نیمه نهایی راه یافتند و بعد از برد هلند نقام سوم را کسب کردند.

🔹در سال ۲۰۱۷ کیرالی به تعداد مدالهای خود اضافه کرد. او مدال برنز مسابقات کاپ قهرمانی جهان را به دست آورد که برای اولین بار بود تیم زنان آمریکا در این مسابقات مدال برنز میگرفت. و این در حالی بود که در تورنومنت قهرمانی آمریکای شمالی شرکت نکرد.

بعد از قهرمانی در لیگ ملتهای جهان، فدراسیون جهانی آنها را اصلی و جدی‌ترین رقیب برای تیمها در مسابقات قهرمانی جهان عنوان کرد. 🔹کیرالی با عناوینی که در والیبال زنان آمریکا بدست آورد خود را جزئ فراموش ناشدنی تیم ملی والیبال آمریکا کرد که هیچ گاه از یادها نخواهد رفت.

🔹برخی دیگر از عناوین این مربی بزرگ قهرمانی CIF،سه قهرمانی نوریسکا، دو مدال طلای داخل سالن المپیک، یک مدال طلای ساحلی المپیک. ۱۴۸ عنوان مسابقات ساحلی را در پرونده خود دارد.