دوشنبه, 31 ارديبهشت 1403

به گزارش آریاورزش، تسوتان سوکولوف، پشت خط زن تیم ملی بلغارستان که پس از رقابتهای لیگ قهرمانان اروپا، به دلیل جراحی زانو در لیگ ملت ها حضور نداشت؛ در خصوص آینده و شرایطش پس از جراحی صحبت کرده و اعتراف کرد که او مجبور است تنها به ترس خود غلبه کند.

[caption id="attachment_153493" align="aligncenter" width="923"]لیگ قهرمانان والیبال اروپا 2018 تسوتان سوکولوف[/caption]

این ستاره بلغاری که فصل پیش در باشگاه لوبه ایتالیا بازی می‌کرد، ۱۴ خرداد زانوی خود را به دست تیغ جراحی سپرد و اکنون دوران نقاهت و ریکاوری را سپری میکند. او می گوید: "هر روزی که می‌گذرد، من بهتر و بهتر می‌شوم. واقعا احساس خوبی دارم و می توانم به وضوح بهبودی ام را با چشمان خود ببینم. دکترها پس از دو مرحله چک آپ به من گفتند که جراحی با موفقیت انجام شد، برای همین بابت روند بهبودی‌ام خیلی خوشحالم و یواش یواش حرکاتم را با استفاده از خم کردن زانوهایم آغاز کردم. تنها موردی که وجود دارد این است که باید به ترس خودم نسبت به اولین حرکاتم غلبه کنم، فکر میکنم از آن به بعد همه چیز روی غلتک خواهد افتاد. "

یکی دیگر از دغدغه‌های سوکولوف، این روزها تیم محبوبش لوبه و شروع فصل جدید باشگاهی است که از ماه مهر آغاز میشود. او میگوید: " برای بازی در تیم بزرگ لوبه لحظه شماری میکنم. جا دارد اینجا از همه هواداران و کسانی که حامی ما بودند، تشکر کنم. دو سال در اینجا زندگی کردم و الان شرط می بندم که فصل آینده با احساسات بیشتری کنار هم خواهیم بود. ما قهرمانی اسکودتو و لیگ اروپا را میخواهیم."