دوشنبه, 31 ارديبهشت 1403

به گزارش آریاورزش، پس از رقابتهای دور مقدماتی لیگ ملت‌ها و حذف تیم بلغارستان، این تیم تمام اهداف خود را روی مسابقات قهرمانی جهان متمرکز کرد ولی وضعیت مصدومیت بازیکنان بلغار کمی کنستانتینوف را نگران کرده است. مصدومیت گئورگی براتوئف، جدی تر از آن بود که در ابتدا تصور می‌شد. پاسور اول تیم ملی بلغارستان که در هفته سوم لیگ ملت های والیبال، در اثر برخورد با بازیکن استرالیایی از ناحیه مچ پای راست آسیب دیده بود، مجبور شد پای خود را به دست جراحان بسپارد.

در ابتدا تصور میشد که مصدومیت وی ممکن است فقط یک ضرب دیدگی یا پیچ خوردن مچ پا باشد، اما پس از ۳ هفته گئورگی همچنان در پای خود احساس درد و ناراحتی می‌کرد. او پس از انجام MRI متوجه شکستگی در پای خود شد. جراحی براتوئف خبر خوبی برای هواداران بلغارستان نیست، اما بدترین خبر هم نخواهد بود. چراکه آنها امیدوارند که پاسور شماره یک خود را تا بازی های قهرمانی جهان که شهریور ماه برگزار میشود در اختیار داشته باشند.

همین شرایط برای تئودور اسکریموف هم صدق میکند. او در بازی مقابل فرانسه از ناحیه ساق پا آسیب دیده بود. از طرفی نیکولای نیکولوف که از آسیب دیدگی شکمی رنج می برد، یکی دیگر از مصدومان این تیم است. انتظار می رود هر دوی این بازیکنان بتوانند به زودی تا شروع مراحل آماده سازی این تیم در صوفیه برای قهرمانی جهان، به تیم ملحق شوند.