دوشنبه, 31 ارديبهشت 1403

به گزارش آریاورزش

پلامن کنستانتینوف پس از باخت مقابل ایران در نشست خبری پایان بازی گفت: مهم‌ترین مطلب در تمام دیدارها کسب پیروزی است. تیم ایران به خاطر بازی در خانه و در برابر هوادارانش پرشور و اشتیاقش طبیعی است که در هر سه دیدار برای پیروزی در میدان حاضر شود. هدف من استفاده از بازیکنان جوان در هفته پنجم بود و در این دیدار نیز ۶ بازیکن اصلی ما نفرات جوان‌تر تیم بودند. از عملکرد بازیکنانم رضایت کامل ندارم اما از بازی دادن به بازیکنان جوان در این دیدار سخت خوشحالم.

کنستانتینوف در ادامه اظهار کرد: ما در لحظات حساس مرتکب اشتباهات فردی شدیم و در ست اول در دفاع عملکرد ضعیفی داشتیم. ایران در ست دوم شروع خوبی داشت و در سرویس و حملات بعد از سرویس بسیار موفق کار کرد اما در ست سوم و در حالی که فکر می‌کردم بازی به اتمام رسیده است نتیجه را واگذار کردند. متاسفانه در ست چهارم بازیکنانم ناگهان بازی را رها کردند و ما بازی را واگذار کردیم. کنستانتینف در پایان با خنده گفت: فقط یک موضوع دیگر، همه این چیزها و باخت ما تقصیر معروف بود.

کاپیتان تیم ملی بلغارستان یاردانف نیز گفت: صحبت کردن بعد از چنین بازی سختی خیلی مشکل است. امروز ما روز خوبی نداشتیم و به جز ست سوم عملکرد ما قابل قبول نبود. در بازی‌های بعدی با چهره جدیدتری از تیم را خواهیم دید.