یکشنبه, 30 ارديبهشت 1403

به گزارش آریاورزش و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، نشست خبری سرمربیان و کاپیتان های تیم های حاضر در هفته سوم لیگ ملت های والیبال روز پنجشنبه پیش از آغاز مسابقات برگزار شد.

رنان دل زاتو سرمربی تیم ملی والیبال برزیل در ابتدای نشست گفت: شرایط برای همه تیم ها مساوی است و این اتفاق برای همه تیم ها رخ داده که امیدوارم برای سال بعد مورد بازبینی قرار بگیرد.

وی در ادامه عنوان کرد: یک مورد دیگر هم هست که باید اضافه کنم و آن هم اینکه سه روز سخت پیایی با سه بازی دشوار را در پیش رو داریم. زمانی برای استراحت نداریم و همه بازیکنان باید به سختی تلاش کنند.

برونو رزنده کاپیتان تیم ملی والیبال برزیل در واکنش به فشردگی مسابقات گفت: امیدوارم FIVB فکری به حال بازیکنان و برنامه مسابقات برای سال آینده انجام دهد. بازی ها سخت و پشت سر هم شده است و این کار را برای ما سخت می کند. امیدوارم سال آینده برنامه های بهتری انجام شود. بازیکنان با این برنامه ریزی زمانی برای استراحت و ریکاوری ندارند.

او در ادامه درباره حضور در روسیه خاطر نشان کرد: از حضور در روسیه خوشحالم و اولین بار است که برای یک تورنمنت رسمی در این کشور حضور دارم و امیدوارم مسابقات خوبی داشته باشیم.