یکشنبه, 30 ارديبهشت 1403

به گزارش آریاورزش، در ادامه رقابتهای لیگ ملتهای والیبال ۲۰۱۸ ، شب گذشته در دومین دیدار این رقابتها در سن خوان آرژانتین،  تیم ملی والیبال ایران مقابل ایتالیا به شکست ۳-۰ تن داد.

ایگور کولاکویچ سرمربی تیم ملی ایران پس از این شکست در نشست مطبوعاتی گفت: ما امشب فرصت بازی مقابل یکی از تیمهای تراز اول جهان را داشتیم. شاید میتوانستیم بهتر بازی کنیم اما تیم ما خستگی بازی قبل را هنوز جبران نکرده بود و نتوانست بازی را اداره کند خب ما دیروز یک بازی سخت و طولانی با آرژانتین داشتیم. اما من از اینکه بازیکنان جوان تیم، فرصت پیدا کردند در میدان بزرگی چون لیگ ملتها و در مقابل بهترینهای دنیا بازی کنند بسیار خوشحالم. آنها حق بازی کردن دارند تا بتوانند شایستگی خودشان را نشان بدهند. تلاش بسیار خوبی کردند که نقطه مثبتی برای تیم ما بود

دیدار تیم والیبال ایران مقابل فرانسه/لیگ ملتها

علی شفیعی نیز که در غیاب کاپیتان سعید معروف که در نشست مطبوعاتی حاضر نشد گفت: به تیم ایتالیا این برد را تبریک میگویم. فکر کنم ما در دو ست اول بازی از شروع طوفانی تیم ایتالیا غافلگیر شدیم. خیلی خوب بازی را شروع کردند و از ما پیشی گرفتند و برای ما خیلی سخت شد تا بتوانیم به بازی برگردیم و اختلاف امتیازات را جبران کنیم. ما باید از ابتدا تا انتهادر جریان بازی قرار می گرفتیم تا روال بازی از دستمان خارج نشود اما متاسفانه نتوانستیم خوب بازی را اداره کنیم.