یکشنبه, 30 ارديبهشت 1403

به گزارش آریاورزش، در دومین دیدار از رقابتهای لیگ ملتهای والیبال در سن خوان آرژانتین، تیم ملی والیبال ایتالیا موفق شد با نتیجه ۳-۰ ایران را مغلوب سازد.

سرمربی تیم ایتالیا جیان لورنزو بلنجینی در مصاحبه مطبوعاتی بعد از بازی با ایران گفت: تمام بازی ها سختی خودش را دارد و هر بازی با بازی دیگر کاملا فرق میکند. این بازی هم برای ما اصلا آسان نبود ولی ما بسیار هوشمندانه بازی کردیم و در لحظاتی از بازی هم که تیم به مشکل برمی خورد به دنبال راه حل های کارآمد بودیم و آنها را پیاده کردیم که این راه حل ها جواب  هم داد. ما فردا بازی دیگری مقابل آرژانتینِ میزبان داریم که مطمئنا طرفداران زیادی به ورزشگاه برای تشویق تیمشان خواهند آمد.

اوسمانی خوانتورنا بازیگن بلند زن ایتالیا نیز بعد از پیروز ۳ بر ۰ مقابل ایران گفت:باری بسیار سختی برای ما بود. ما دیروز خیلی بد بازی کردیم و نتوانستیم ریتم بازیمان را پیدا کنیم و البته فاجعه بار سرویس زدیم. امروز بازی برای ما راحت تر شد چون بهتر سرویس زدیم. اشتباهات کمتری داشتیم و بازی بهتری را ارائه دادیم. از این برد خیلی خوشحالیم. فردا هم یک مسابقه خیلی مهم در مقابل میزبان داریم،باید خیلی حواسمان به بازی باشد و تمرکزمان را در زمین حفظ کنیم.