به گزارش آریاورزش، پس از آن که باشگاه مودنا والی شب گذشته در دیدار چهارم از مرحله نیمه نهایی لیگ ایتالیا با نتیجه ۳-۱ از تیم قدرتمند لوبه شکست خورد و برای دومین سال متوالی از راهیابی به فینال بازماند؛ برونو رزنده پاسور برزیلی مودنا پیامی در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرد که شاید نوعی خداحافظی از باشگاه و هواداران این تیم بود.

برونینو خطاب به هواداران قلب‌های زرد و آبی نوشت: " یک فصل دیگر هم به پایان رسید ... ماه‌ها کار، مشقتٰ، فداکاری و تلاش برای رسیدن به موفقیت و عنوان قهرمانی. اینکه نتوانستیم به آنچه می‌خواهیم برسیم ناامیدکننده است، اما چیزی هست که هیچ‌وقت نمی‌توانی آن را توضیح دهی یا یا پیروزی آن را معاوضه کنی. آنهم دوستی‌ها و رفاقت‌هاست که برای همیشه با من می‌ماند و من در آینده در تمامی سفرهایی که پیش‌رو دارم این دوستی‌ها را در قلبم حفظ می‌کنم. خدا را شکر که یکبار دیگر به من توفیق داد تا بتوانم بدون مصدومیت و در کنار چنین جنگچویان فوق‌العاده‌ای که همواره در کنارم بودند کاری را که عاشقش هستم انجام بدهم."

پیش از این در رسانه‌های خارجی شایعاتی مطرح شده بود مبنی بر اینکه احتمال دارد برونو پس از پایان فصل ۲۰۱۷-۲۰۱۸ از این تیم جدا شده و به پاریس والی بپیوندد. هر چند که برونینو گفته بود هنوز چیزی مشخص نیست و خودش دوست دارد سال آینده هم در مودنا بماند. حال باید منتظر ماند و دید مسئولین باشگاه چه تصمیمی خواهند گرفت؟

[caption id="attachment_152983" align="aligncenter" width="630"]برونو رزنده برونو رزنده[/caption]