به گزارش آریاورزش، گوین اشمیت ستاره والیبال کانادا که بازی منحصر به فرد او برای همه علاقمندان به والیبال همیشه ستودنی بوده است پس از جام جهانی ۲۰۱۵ ژاپن دچار مصدومیتی شدیدی شد و همین مسئله موجب شد بارها به خداحافظی از والیبال سالنی فکر کند اما دنیای مهیج والیبال مانع عملی کردن این تصمیم شد. تا اینکه پس از المپیک بالاخره مصدومیت باعث شد تصمیم به خداحافظی از لباس تیم ملی بگیرد. هالک کانادایی که تاکنون در کشورهای زیادی به میدان رفته است منجمله: یونان، فرانسه، کره جنوبی ( ۳ عنوان قهرمانی )، روسیه، ترکیه (یک عنوان قهرمانی) و برزیل، سال گذشته به باشگاه آسه‌کو رسوویا لهستان پیوست ولی امسال تصمیم متفاوت تری گرفت و برای اینکه از فشار و در نتیجه آسیب دیدگی بیشتر خود جلوگیری کند این فصل را دوباره به شرق آسیا بازگشت. و به باشگاه تورِی اروز پیوست.

گوین در این مورد می گوید:

"یادمه سال ۲۰۰۹ توی یه دوره مسابقات تدارکاتی با پیراهن سامسونگ بلو فنگز مقابل تورِی اروز قرار گرفتم، الان ۸ سال از اون موقع میگذره و من اینبار با پیراهن تورِی اروز باید مقابل بلوفنگز بازی کنم ( با خنده 😊 ). این مسابقه از ۲ جهت خیلی مهمه، اول اینکه برای سامسونگ آخرین بازی قبل لیگ حساب میشه و از طرف دیگه برای من بعد از مصدومیت شانه‌م و جراحی که داشتم اولین بازی رسمیم خواهد بود. خیلی هیجان‌زده‌م چون قراره چند تا بازیکن نام‌آشنا هم جلوم بازی کنن."

این هم تصویر اشمیت است در کنار هم اتاقی جدیدش که ظاهرا یک سر و گردن دیگر باید قد بکشد تا بتواند به بلندای نام گوین برسد😉😅