به گزارش آریاورزش، تیم های لیگ برتری برای حضور قدرتمند در لیگ برتر ۹۶ سخت تمرین می کنند تا آمادگی خود را به رخ حریفان بکشند. در این راستا دو تیم شهرداری ورامین (متین ورامین سابق) و سایپا از ایران و دو تیم هالک بانک و پیانکو از ترکیه در این تورنومنت شرکت کردند.

در ابتدا دو تیم پیانکو و سایپا با هم بازی کردند که این بازی با نتیجه سه بر صفر (۱۷-۲۵، ۲۳-۲۵، ۱۶-۲۵) به سود سایپا به اتمام رسید. ترکیب اولیه تیم سایپا را شبان، تقی زاده، کاندانکوف، قلی زاده، بابایی، استانوف، نودوزپور (لیبرو) و اله وردیان تشکیل دادند. در بازی دوم تیم شهرداری ورامین با هالک بانک بازی کرد که این بازی با نتیجه سه بر یک (٢۵-٢١، ٢۵-٢٣، ٢۴-٢۶، ٢۵-١٨) به سود هالک بانک تمام شد. ترکیب اولیه شهرداری ورامین را تشکری، حسین آبادی، عزیزی، مجرد، داوودی، نجفی، شیرکوند (لیبرو)، افشار، تقوی، رزمفر و افشین فر تشکیل دادند.

در بازی سوم دو تیم ترکیه ای و دو تیم ایرانی به مصاف هم رفتند که برنده دیدار ترکیه ای هالک بانک و برنده دیدار ایرانی شهرداری ورامین بود. ورامین سایپا را سه بر یک شکست داد و هالک بانک پیانکو را سه بر صفر. در بازی چهارم هالک بانک با سایپا بازی کرد که سایپا سه بر یک پیروز شد و شهرداری ورامین بازنده سه بر یک دیدار با پیانکو شد.

در پایان این تورنومنت تیم منتخب هم انتخاب شد که در زیر به ان اشاره خواهیم کرد: بهترین دریافت کننده : مجتبی شبان از تیم سایپا // بهترین سرعتی زن: فایک سامت گونز از هالک بانک و آرمین تشکری از شهرداری ورامین// بهترین پاسور: --- // بهترین پشت خط زن: جورجی گورگیف از پیانکو // بهترین لیبرو: مراد توگاز از پیانکو // ارزشمند ترین بازیکن و بیشترین زننده سرویس: بوراتای ساباسی از هالک بانک // بهرین زننده سرویس: آرمین تشکری از شهرداری ورامین و مجتبی شبان از سایپا // بهترین اسپکر:فرناندو هرناندز راموس از هالک بانک
رده بندی تورنومنت ۴ جانبه ترکیه

هالک بانک سه پیروزی از ۴ بازی با ۹ امتیاز

سایپا  دو پیروزی از ۴ بازی با ۶ امتیاز

شهرداری ورامین دو پیروزی از ۴ بازی با ۵ امتیاز

پیانکو یک پیروزی از ۴ بازی با ۴ امتیاز

در پایان باید به کار فرهنگی زیبای والیبال ورامین اشاره کنیم که  فرش ورامین توسط باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری ورامین به مسئولان تیم هالک بانک ترکیه اهدا شد.