به گزارش آریاورزش، دریافت‌کننده تیم ملی فرانسه که به دلیل ناراحتی از ناحیه کمر در مسابقات جام قهرمانان بزرگ جهان حضور ندارد، روز گذشته به باشگاه خود در مودنای ایتالیا بازگشت تا مراحل درمان خود را زیر نظر کادر پزشکی این تیم طی کرده و خود را برای آغاز رقابت‌های لیگ سری آ ایتالیا آماده کند. سوپراستار تیم ملی فرانسه در تازه‌ترین اظهارات خود گفت: " حالم خوب است، اما هنوز هم یک مقدار در کمرم احساس ناراحتی می‌کنم. در مسابقات جام قهرمانان جهان حاضر نشدم چون باید مشکل کمرم را حل می‌کردم و من به همین خاطر اینجا هستم. البته از قبل درمان را شروع کردم و پس از رفع مشکلم فصل جدید باشگاهی را آغاز خواهم کرد. "

انگاپت در خصوص بازگشت برونو رزنده به جمع زردپوشان و همچنین همکاری با استویچف٬ سرمربی جدید مودنا افزود: " استویچف و برونو مثل خودم هستند، اگر برنده نشوند شب خوابشان نمی‌برد. کار کردن با این دو نفر اتفاق خیلی خوبی است.

سیاست والیبال یا هر ورزش دیگری به این شکل است که شما در ابتدا رقیب یکدیگر هستید٬ اما بعد رفیق می‌شوید. کاتیا پدرینی، رئیس باشگاه مودنا پروژه بزرگی را مدیریت کرد که مهمترین آن شناخت، کار با یکدیگر و کسب پیروزی است."

ارزشمندترین بازیکن لیگ جهانی ۲۰۱۷ در خصوص اولین ملاقاتش با استویچف تصریح کرد: " هفته گذشته سرمربی را ملاقات کردم. ما با هم صحبت زیادی داشتیم و با شخصیت یکدیگر آشنا شدیم. هم‌صحبتی با او و شوخی با یکدیگر موجب شد من این مرد را بسیار متفاوت از آنچه دیگران می‌پندارند، ببینم. رادو مربی فوق‌العاده‌ای است و دقیقا همان کسی است که به او احتیاج داشتیم. حضور او برای همه ما اهمیت دارد. "