به گزارش آریاورزش٬ فصل بین‌المللی ۲۰۱۷ برای اغوین انگاپت با شروع خوبی همراه بود؛ اما در ادامه با پایانی غم‌انگیز به اتمام رسید .

دریافت‌کننده تیم ملی فرانسه که در ابتدا قرار بود در مسابقات لیگ جهانی ۲۰۱۷ حاضر نشود٬ پس از گذشت چند هفته از شروع رقابت‌ها دوباره به جمع "یاوبوها" بازگشت و به عنوان یک بازیکن تأثیرگذار و کلیدی تیمش٬ از عوامل قهرمانی فرانسه در لیگ جهانی ۲۰۱۷ بود. با وجودی که او در هفته‌های آغازین رقابت‌ها حضور نداشت٬ اما در همان بدو ورود به عنوان یار تأثیرگذار معرفی شد و توانست به عنوان دومین دریافت‌کننده برتر و ارزشمندترین بازیکن (MVP) انتخاب شود.

اما رقابت‌های قهرمانی اروپا برای این ستاره فرانسوی با ناراحتی جدی از ناحیه کمر همراه بود و موجب شد که نتواند در حد انتظار ظاهر شود٬ در نتیجه فرانسه خیلی زود از رقابت‌ها حذف شد.

براساس گزارش رسانه‌های ایتالیایی٬ تا زمانی که مشکل کمر او بر طرف نشود٬ قادر به بازی برای تیمش نخواهد بود. بنابراین اغوین انگاپت رقابت‌های جام قهرمانان قاره‌ها (جایزه بزرگ) که از ۲۱ - ۲۶ شهریور در ژاپن برگزار می‌شود٬ را از دست خواهد داد. او قرار است طی چند روز آینده به باشگاهش در ایتالیا برگردد تا مراحل درمانش را زیر نظر کادر پزشکی مودنا والی طی کند.

با وجودی که مسئولان باشگاه مودنا امیدوار هستند که انگاپت بتواند فوراً به تمرینات تیمش برگردد٬ اما به نظر نمی‌رسد که سوپراستار فرانسه مجبور باشد درمان‌های خیلی اختصاصی را پشت سر بگذارد.

[caption id="attachment_137487" align="aligncenter" width="900"] فرانسه - کانادا - نیمه نهایی لیگ جهانی ۲۰۱۷[/caption]