به گزارش آریاورزش، عثمانی خوآن تورنا در فصل بین‌المللی ۲۰۱۷ برای تیم ملی مردان ایتالیا بازی نخواهد کرد.

آنطور که این ستاره دنیای والیبال می‌گوید، او تصمیم دارد تابستان امسال را استراحت کند. خوآن تورنا که اصالتی کوبایی دارد، از سال ۲۰۰۳-۲۰۰۶ پیراهن تیم ملی مردان کوبا را به تن کرد و پس از آن طبق قانون سابق کشور کوبا به دلیل حضور در باشگاه‌های خارجی از پوشیدن پیراهن کوبا محروم شد و تا چندین سال از میادین ملی دور ماند. پس از چندین سال دوری از بازی‌های ملی در سال ۲۰۱۵ با گرفتن تابعیت کشور ایتالیا برای اولین‌بار پیراهن تیم ملی ایتالیا را به تن کرد و توانست مدال برنز قهرمانی اروپا و نقره المپیک ۲۰۱۶ ریو را بدست آورد.

عثمانی در مورد تصمیمش میگوید: " امسال را می‌خواهم استراحت کنم، چون به دلیل فشار کاری بسیار خسته هستم. اما برای سال آینده خیلی دوست دارم عضوی از تیم ملی ایتالیا در قهرمانی جهان باشم."

عدم حضور این دریافت‌کننده دو ملیتی در رقابت‌های لیگ جهانی امسال می‌تواند خبر بدی برای هواداران ایتالیا باشد، اما خب خبر خوب این است که او سال آینده با قدرت بیشتری برمی‌گردد.

[caption id="attachment_100466" align="aligncenter" width="900"] تصاویر مسابقه والیبال ایران و ایتالیا در نیمه نهایی المپیک ۲۰۱۶ ریو[/caption]