به گزارش اختصاصی آریاورزش، نقل و انتقالات لیگ‌های معتبر اروپایی همیشه از جذابیت‌ خاصی برخوردار بوده است٬ و هر تیمی در صدد جذب بهترین‌های دنیای والیبال است. در این راستا شایعاتی مبنی بر بازگشت متئو اندرسون پس از پنج سال به لیگ سری آ ایتالیا برای فصل آینده مطرح شده است.

یکی از وبسایت های ایتالیایی در گزارش خود نوشت: " باشگاه لوبه تصمیم دارد یکی از بهترین بازیکنان دنیا را به خدمت بگیرد. متئو اندرسون آمریکایی که هم اکنون در باشگاه زنیت کازان روسیه توپ می‌زند، احتمال دارد جایگزین ژنیا گربنیکوف فرانسوی شود. لیبروی تیم ملی فرانسه مدتی است توسط سرمربی تیم لوبه، جیان لورنزو بلنجینی در پست غیر تخصصی‌اش به عنوان دریافت‌کننده بلند زن به بازی گرفته می‌شود، و آنطور که گفته شده او از پیش با یکی از باشگاه‌های وطنی به نام پاریس والی قراردادی امضا کرده است."

البته در خصوص این نقل و انتقال باشگاه زنیت کازان که از سال ۲۰۱۲ اندرسون را در اختیار دارد، حرف نهایی را خواهد زد. گفتنی است اندرسون سابقه بازی در باشگاه مودنا والی ایتالیا را نیز در کارنامه خود دارد٬ و در حقیقت از سال ۲۰۱۲ از این تیم جدا شد و به زنیت کازان روسیه پیوست.