پردیس آریافر/به گزارش آریاورزش، در جشن ۵۰ سالگی باشگاه مودنا، خولیو ولاسکو به عنوان برترین سرمربی تاریخ این باشگاه توسط هوادارن انتخاب شد.

تصاویر مسابقه والیبال مودنا و ترنتینو ولاسکو از سال ۱۹۸۵ تا ۱۹۸۹ و همچنین از سال ۲۰۰۴ تا ۲۰۰۶ هدایت این تیم را برعهده داشت و با مودنا ۴ سال پیاپی به قهرمانی سری آ ایتالیا دست یافت.

[gallery link="file" ids="115062,115063,115064"]

خولیو ولاسکو پس از این انتخاب، با تشکر فراوان از هواداران پرشور مودنا با ارسال پیام زیر به  باشگاه عنوان کرد:

"از این که نتوانستم برای جشن ۵۰ سالگی باشگاه مودنا حضور یابم، خیلی متأسفم. آن زمان برای کار در آرژانتین بودم. اما٬ می‌دانستم که باید خیلی جذاب و هیجان‌انگیز باشد. به هر حال وقتی خواندم که هواداران باشگاه من را به عنوان بهترین مربی تاریخ این باشگاه انتخاب کرده‌اند٬ بسیار هیجان‌زده شدم. سال‌ها پیش وقتی در مودنا کار می‌کردم٬ باعث شد کار حرفه‌ای و زندگی شخصی‌ام تغییر کند. کاملا به ایتالیا عادت کردم و خانواده‌ام احساس کردند که آنجا مثل خانه خودشان است. برای من آن دوره٬ سال‌های پرمشغله‌ای بود و خودم را وقف کارم کرده بودم. ما چهار مرتبه پشت سر هم قهرمان لیگ ایتالیا شدیم. اولین‌بار توانستیم با دو بازیکن خارجی پس از ۱۰ سال عنوان قهرمانی را بدست آوریم. در سال دوم تنها با یک بازیکن خارجی روی نیمکت و بازیکنانی که همه ۱۸ ٬ ۲۱ و ۲۳ ساله بودند٬ قهرمان لیگ شدیم. اما از آن زمان سال‌ها گذشته است٬ و باشگاه مودنا همین راه را با بازیکنان جدید و مربیان فوق‌العاده ادامه داد و موفق شد پارسال هر دو جام ایتالیا را بالای سر ببرد. دقیقا به همین خاطر است که می‌خواهم از همه به خاطر این انتخاب فوق‌العاده‌شان تشکر کنم٬ چیزی که برای همیشه در ذهنم نگه می‌دارم یکی از مهمترین مدال‌هایی است که با این تیم به دست آوردم٬ و جایزه‌ای که شما هواداران به من دادید و من را به عنوان بهترین مربی تاریخ باشگاه انتخاب کردید٬ تمام آن همه سختی را تسکین می‌دهد. از صمیم قلب عاشق این شهر و مردم مودنا هستم..."
مرسی مودنا٬ زنده باد مودنا. سال ۲۰۱۷ بر همه شما مبارک.

juegos-panamericanos-toronto-2015-2069971w620