به گزارش آریاورزش و به نقل از ایسنا، درباره اعتصاب بازیکنان تیم والیبال صالحین ورامین و عدم حضور بازیکنان در دیدار برابر پارسه تهران، اظهار کرد: قرار بود قبل از آغاز لیگ ۴۰ درصد قرارداد بازیکنان پرداخت شود،  اما متاسفانه این اتفاق رخ نداد و به دلیل همین، تیم در هفته‌ اول لیگ از انجام بازی منع شد و باخت. این شرایط ادامه‌ داشت و هفته‌ دوم ۱۰ درصد قرارداد بازیکنان پرداخت شد. قبل از بازی برابر پیکان قرار بود ۲۰ درصد دیگر نیز به بچه‌ها پول بدهند، اما به دلیل این که مسئولان تیم همه به سفر کربلا رفته بودند هیچ کسی در شهر نبود که این پول را پرداخت کند. همین شرایط و حواشی باعث شد ما نتوانیم تمرینات خوبی را انجام دهیم و در مسابقه برابر پیکان بازی ضعیفی را ارائه دادیم.

ترکاشوند ادامه‌ داد: هفته‌ بعد از بازی برابر پیکان مسئولان به ما اعلام کردند که حتما پول به حساب بازیکنان واریز می‌شود. در حال‌ حاضر هم چک یک میلیاردی به بازیکنان داده‌اند، اما پاس نشده است. حتی بازیکنان حاضر بودند قبل از بازی برابر پارسه تنها ۱۰ درصد دیگر دریافت کنند و در زمین حاضر شوند، اما این اتفاق رخ نداد.

سرمربی تیم والیبال صالحین ورامین با بیان این که تیمی که نمی‌تواند ۵۰۰ میلیون پول به بازیکنانش بدهد دیگر نمی‌تواند کارش را ادامه‌ بدهد، گفت‌: تا نیم فصل باید حدود ۵۰ تا ۷۰ درصد قراردادها پرداخت می‌شد. بازیکنان من با همان ۲۰ درصد هم می خواستند کار را با تیم ادامه بدهند، اما باشگاه نتوانست پول به حسابمان واریز کند. باشگاهی که بعد از چهار ماه نتواند ۵۰۰ میلیون تومان پول به تیم تزریق کند قطعا تا آخر فصل هم نمی‌تواند سه میلیارد تومان پول بیاورد. به همین خاطر بود که بازیکنان حاضر نشدند با پارسه مسابقه بدهند.

[caption id="attachment_111127" align="aligncenter" width="898"]تصاویر دیدار پیکان تهران و صالحین ورامین تصاویر دیدار پیکان تهران و صالحین ورامین[/caption]

او با بیان این که بازیکنان این تیم هیچ گاه کم کاری نکرده‌اند و مایل به ادامه کار با ورامینی‌ها بودند، گفت‌: بازیکنان تیم از هر لحاظ کنار باشگاه بودند و هیچ گاه کم کاری نکردند. از نتایج مشخص است که عملکرد تیم چگونه بوده است. ما می‌توانستیم فقط یک باخت در کارنامه  داشته باشیم، اما به دلیل همین حواشی و تمرین نکردن‌ها ما در برخی از بازی‌ها ضعیف ظاهر شدیم و نتوانستیم پیروز میدان باشیم.

او در ادامه افزود: بازیکنان به دنبال منحل کردن تیم نیستند. این مسئولان هستند که دوست دارند این اتفاقات رخ بدهد. برخی از مسئولان چوب لای چرخ تیم می‌گذارند و دوست ندارند که اتفاق‌های خوب برای باشگاه بیفتد. مسئولان یک روز به کربلا می‌روند ، یک روز به مشهد و روز دیگر هم اصلا در شهر حضور ندارند.

ترکاشوند در پایان گفت‌: تمامی این اتفاق‌ها به خاطر سهل انگاری مسئولان بوده است. در فصل گذشته باشگاه یک ریال به بازیکنان نداد و سابقه همین سال گذشته بود که باعث شد بازیکنان ترس و استرس داشته باشند. در حال‌ حاضر هم بازیکنان من از تیم‌های دیگر پیشنهاد دارند و فکر نمی‌کنم در صالحین ورامین بمانند.

[caption id="attachment_111130" align="aligncenter" width="898"]تصاویر دیدار پیکان تهران و صالحین ورامین تصاویر دیدار پیکان تهران و صالحین ورامین[/caption]