به گزارش اختصاصی "آریاورزش"، امروز صبح تیم والیبال گاز تهران قهرمان سوپرلیگ بانوان ایران در شرایطی از حضور در لیگ برتر امسال انصراف داد که کمتر از ۲۰ ساعت به شروع مسابقات جام پانزدهم لیگ برتر والیبال بانوان مانده بود. اما حالا بمب خبری اینبار در لیگ بانوان به فاصله ١٠ ساعت تا آغاز لیگ برتر منفجر شد. پارسه تهران جایگزین قهرمان سال گذشته، با ستاره های ملی پوش در سوپرلیگ ایران شرکت می کند و فردا در اولین بازی خود به مصاف نماینده شیراز می رود.

ویدئوی زیر ثبت قرارداد بازیکنان را نشان میدهد:

همچنین خانم فریبا سلیمانی،از اعضای کادر فنی تیم والیبال بانوان پارسه طی پیامی از مجموعه گاز تهران تشکر کرد. متن پیام به شرح زیر است: "ضمن تشکر از مدیران قدیم و رئیس ورزش کنونى گاز تهران که از سال ٨٧ اسپانسر تیم بود، گذشته از همه روزهاى سخت و خوب و بد  که داشتیم و تشکر از حمایت چندین ساله و تشکر ویژه از آقاى قصرى، تنها به علت عدم حمایت مدیر پشتیبانى شرکت ملی گاز ایران از اسپانسر خوبمون جداشدیم. در هرصورت خدارو شکر که در زمان ٢۴ ساعت مذاکره و کمک دوستان خوب و مدیر بسیار محترم پارسه جناب آقاى الله وردى  با اسم پارسه در لیگ برتر حاضر خواهیم شد."

  [caption id="attachment_68976" align="aligncenter" width="400"]تصاویر دیدار بانوان گاز تهران و دانشگاه آزاد-هفته پایانی لیگ برتر تصاویر دیدار بانوان گاز تهران و دانشگاه آزاد-هفته پایانی لیگ برتر[/caption]