به گزارش “آریاورزش” و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، مهسا صابری و شکوفه صفری بازیکنان تیم ملی بانوان مصاحبه کردند که در زیر می خوانیم:

*** صابری: تایلند سرعتی ترین تیم آسیاست

مهسا صابری درباره دیدار تیم ملی والیبال بانوان ایران و تایلند در چارچوب روز سوم مسابقات AVC کاپ، گفت: تایلند یکی از سرعتی ترین تیم‌های آسیاست و پیش بینی می‌کردیم کار سختی مقابل این تیم خواهیم داشت. وی ادامه داد: مابا ترکیب بازیکنان ذخیره این دیدار را برگزار کردیم و از این مسابقه به عنوان میدانی برای تجربه بازیکنان کم تجربه و جوان‌تر استفاده کردیم. ملی‌پوش والیبال بانوان گفت: در دو ست اول کمی متزلزل بازی کردیم اما در ست سوم با گوش دادن به صحبت‌های کادر فنی کار را برای تیم تایلند سخت کردیم و آن‌ها به سختی توانستند تیم ما را در ست سوم شکست دهند.

صابری ادامه داد: هدف ما در دیدار با تایلند این بود که نمایش خوبی مقابل آن‌ها داشته باشیم. امیدوارم در سال‌های بعدی موفق شویم این تیم را شکست دهیم. اتفاقی که برای والیبال بانوان دور از دسترس نخواهد بود. وی درباره دیدار بعدی تیم ملی بانوان ایران مقابل چین گفت: چین قهرمانی المپیک شده است و قطعا کار آسانی برابر این تیم نخواهیم داشت. هدف ما این است که در ۴ تیم دوم مسابقات بتوانیم عنوان پنجم را کسب کنیم.

training-woman-avc-2016-80

*** صفری: تایلند با تمام قدرت برای پیروزی آمده بود

به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، شکوفه صفری پس از دیدار تیم ملی والیبال ایران مقابل تیم تایلند و شکست ۳ بر صفر در این دیدار گفت: تایلند در زمره قدرت های آسیا قرار دارد و امروز برای کسب پیروزی مقابل ایران به میدان آمده بود. وی ادامه داد: از آنجایی که دو تورنمنت پشت سر هم داشتیم بازیکنان ذخیره به صلاحدید مربی به میدان رفتند و بازیکنان اصلی استراحت کردند. صفری با اشاره به نمایش خوب تیم ایران در ست سوم گفت: در دو ست اول بی تجربگی و عدم اعتماد به نفس در بازیکنانی که جوان تر بودند منجر شد تیم ایران نتواند نمایش خوبی داشته باشد. اما در ست سوم این اعتماد به نفس در بازیکنان ایجاد شد و تیم تایلند را آزار داد و آن‌ها به سختی در این ست به پیروزی رسیدند. سرعتی‌زن تیم ملی والیبال بانوان ایران درباره وضعیت میزبانی کشور ویتنام از مسابقات AVC کاپ زنان، گفت: من در مسابقات مختلفی در کشور ویتنام شرکت کردم و فکر می‌کنم این دوره بهترین میزبانی را داشتند.

training-woman-avc-2016-77