یکشنبه, 30 ارديبهشت 1403

به گزارش اختصاصی آریاورزش، ، ایوان زایتسف در مصاحبه‌ای که با گازتا دلو اسپورت داشت عنوان کرد: دلم می‌خواهد نامم را به یکی از شهرهای ایتالیا پیوند بزنم، امیدوارم آن شهر پروجا باشد. او ادامه داد: والیبال در پروجا بیش از هر جایی فعالانه در حال انجام است، به دور از هرگونه شوخی و اغراقی، آنها بسیار زیبا والیبال باز می‌کنند و شایسته‌ی بهترین‎ها هستند. خیلی دوست دارم که برای این شهر جام و مقام به ارمغان بیاورم، اینجا جایی است که همه‌ی ما والیبال را آغاز کردیم. به شدت علاقمندم که نامم با یکی از شهرهای ایتالیا پیوند بخورد و بیش از این دلم می‌خواهد آن شهر پروجا باشد.

ivan-zytsev2 ما قهرمانی در المپیک را از دست دادیم، این دردآور است، اما خدا را شکر ایتالیا تیم با شخصیتی است و قطعا این توانایی را دارد که در آینده بیش از این بدرخشد. به نظر من والیبال نیاز به کاراکترهایی دارد که به اندازه‌ی آهن سفت و محکم باشند تا نشان بدهند می‌توانند موفقیتهایشان را تکرار کنند. باید ساختار تیم در مدت این چهار سال دوباره چیده شود و بهترین‌ها برای تیم ملی گزیده شوند. اما در خصوص محبوبیت بدست آمده از المپیک باید بگویم که درست است اکنون من به شدت در کانون توجه قرار گرفته‌ام اما در پسا پرده‌ی این تیم والیبال افراد زیادی حضور دارند تا بازیکنان به ستاره‌های تیم تبدیل شوند، این یک تیم است که نتایج فردی بدست آمده منحصرا به کل اعضای کادر فنی و بازیکنان دیگر مرتبط است. فکر نمی‌کنم حسادتی در بین اعضای تیم حاکم باشد، ما تیم بسیار خوبی داریم و جو کاملا مثبتی بین‌مان ایجاد شده است. سرمربی تیم، بلنجینی به خوبی می‌داند که از چه کلماتی در چه موقعیتهایی استفاده کند و درک بالایی از مشکلات تیم دارد.

[caption id="attachment_101222" align="aligncenter" width="900"]تصاویر مراسم اهدای مدال والیبال مردان المپیک ۲۰۱۶ تصاویر مراسم اهدای مدال والیبال مردان المپیک ۲۰۱۶[/caption]