مرضیه راد/ به گزارش آریاورزش، تیم بانوان بانک سرمایه در دومین دیدار خود در رقابتهای جام باشگاه‌های زنان آسیا امروز در مقابل تایلند مغلوب شد در این خصوص با شبنم علیخانی پاسور تیم ملی گفتگویی داشتیم که در ادامه آن را مشاهده می‌نمایید:

آریاورزش- بازی در مقابل تایلند چطور بود؟ - امروز اصلا خودمان نبودیم و خیلی خوب بازی نکردیم. انشاالله تمام تلاش خودمان را برای بازی بعد که مقابل چین‌تایپه هست انجام می‌دهیم که بازی خوبی را ارائه دهیم. آریاورزش- حریف اصلی در دوره بعدی مسابقات رو کدام تیم می‌دانید؟ - خب تیم چین قهرمان المپیک و بسیار تیم قدرتمند است، تیم چین‌تایپه حریف بعدی ما و حریف اصلی ما در این مرحله از مسابقات است.

acv-woman-sarmaye-kore-16 آریاورزش- عامل اصلی باخت امروزتون را چه چیز می‌دانید؟ - تایلند یکی از تیم‌های پرقدرت آسیاست و حریف بسیار سختی است. امروز خطاهای فردی ما بسیار زیاد بود. ولی نباید بازی خوب تیم تایلند را نادیده بگیریم که اجازه بازی کردن را از تیم ما گرفت و ما نتوانستیم برنامه‌هایمان را در زمین اجرا کنیم. آریاورزش- برای بازی با چین‌تایپه چه برنامه‌ای دارید؟ - ما در حال حاضر از بازی برگشتیم تا فردا صبح استراحت می‌کنیم. فردا صبح انشاالله یک جلسه آنالیز داریم. بازی با چین خیلی سخت هست، قدهای خیلی بلندی دارند و تیم بسیار هماهنگ و پرقدرتی هستند. ولی ما می‌رویم که بازی خودمان را انجام بدهیم و چیزی نداریم که از دست بدهیم و با تمام توان خود، در زمین حاضر می‌شویم. می‌دانیم که حریف قدرتمندی در مقابل ما قرار دارد و به دور از هرگونه نتیجه‌ای می‌خواهیم که بازی خوبی از خودمان به نمایش بگذاریم. در پایان از مردم می‌خواهم که ما را از حمایت‌های بی‌دریغ خودشان بی‌نصیب نگذارند چون ما تازه اول راه هستیم. ممنونم از همه شما

acv-woman-sarmaye-kore-24