یکشنبه, 30 ارديبهشت 1403

به گزارش آریاورزش٬ پس از آن که تیم ملی برزیل در بازی‌های المپیک به روی سکوی قهرمانی رفت و مدال طلا را بر گردن آویخت؛ زمزمه‌هایی مبنی رفتن برونو رزنده پس از ۱۵ سال از نیمکت مربیگری تیم ملی برزیل به سرعت در میان والیبال دوستان شنیده شد. پس از آن رزنده در یک مصاحبه طولانی در مورد آینده حرفه‌­ای خود صحبت کرد. یکی از مشهورترین مربیان والیبال دنیا گفت : هنوز در مورد ماندن یا رفتن از تیم ملی برزیل تصمیم قطعی نگرفته است.

رزنده در ادامه سخنان خود توضیح داد : " دارم در این مورد فکر می‌کنم٬ پیش از این با بازیکنانم صحبت کرده بودم. من برای چهار سال آینده برنامه دارم٬ اما عجله‌ای ندارم. مهمترین نکته این است که ما گروهی از بازیکنان فوق‌العاده داریم. در نهایت من یک انتخاب دارم ؛ پس هر کس دیگری هم که به جای من هدایت تیم ملی را به دست بگیرد٬ پایه‌­های مستحکمی برای ادامه کار و چرخه جدید خواهد داشت. باید صبر کنیم تا ببینیم چه پیش می­‌آید. هنوز هیچ تصمیمی نگرفته‌­ام.‌"

olympics-men-brazil-italy12

رزنده همچنین با تأیید این خبر که از سوی فدراسیون ژاپن پیشنهاد همکاری دارد٬ گفت : " بله پیشنهاداتی دارم که یکی از آنها هم از طرف فدراسیون والیبال ژاپن است. با این حال برخی از شایعات درست نیست. بر خلاف آنچه که بعضی رسانه­‌ها منتشر کردند٬ هیچ چک سفید امضایی در کار نیست. ژاپنی‌­ها بسیار مردم مسئولیت‌­پذیری هستند و قدر ارزش‌های تو را می‌­دانند. آنها از من می­‌خواهند که به کشورشان بروم٬ اما من تمایلی به انجام این کار ندارم. بعضی از دوستانم را دیده‌­ام که برای کار یا هر چیز دیگری به خارج از کشور می­‌روند و این مسئله من را خیلی نگران‌ می­‌کند. خیلی از مردمی که در کار و حرفه‌­شان خوب هستند٬ دارند کشور را ترک می­‌کنند. اگر همه ما بخواهیم برویم پس در آنصورت چه کسی از خانه مراقبت کند؟ به نظر من بعضی از ما می‌­توانیم سرلوحه خوبی باشیم. "

olympics-men-awards-ceremony24