یکشنبه, 30 ارديبهشت 1403

به گزارش آریاورزش، پاول زاگومنی یکی از اعضای جدانشدنی تیم ملی لهستان در دهه ۹۰ تاکنون، که ثمربخش‌ترین دوران این تیم بوده است، محسوب می شد. اما پاول زاگومنی تصمیم گرفته است که با پیراهن قرمز و سفید تیم ملی خداحافظی کند.

Zagumny-4 ۹ سپتامبر در گیدنیا و ۱۱ سپتامبر در کاتوویس، زاگومنی در تیم ستارگان والیبال لهستان در مقابل تیم ستارگان دنیا قرار خواهد گرفت. در این بازی ها، پاسور ۳۸ ساله‌ای با بازی‌های ملی برای لهستان خداحافظی خواهد کرد. «مایه تاسف است که من باید راهم را از بازی‌های ملی جدا کنم، اما شما باید بدانید که چه زمانی صحنه را ترک کنید. آخرین بازی من در تیم ملی، در فینال قهرمانی جهان سال ۲۰۱۴ بود، بنابراین من بهترین خاطرات را از این دوران دارم. شما نمی‌توانید سر زمان کلاه بگذارید و حال زمان آن فرا رسیده که راه را برای بازیکنان جوان‌تر باز کنم. ما پشتوانه قوی داریم، بنابراین از آینده تیم ملی نگران نیستم.»

Zagumny-1 او همچنین در شُرُف بازی کردن در یک تورنومنت بزرگ دیگر پیش از بازنشستگی از تیم ملی بود اما سرمربی تیم لهستان، استفان آنتیگا، در نهایت او را از لیست بازیکنان اعزامی به رقابت‌های انتخابی المپیک ریو ۲۰۱۶ اروپا کنار گذاشت. زاگومنی که چهار بار حضور در المپیک، یک مدال طلای قهرمانی جهان و همچنین قهرمانی اروپا و لیگ جهانی را در کارنامه حرفه‌ای خود دارد، والیبال باشگاهی خود را در تیم پلی تکنیکا وارزاوسکا ادامه خواهد داد.

Zagumny-2