آریاورزش - کنفرانس مطبوعاتی والیبال خراسان رضوی: رضا مومنی مقدم مربی و مدرس بین المللی والیبال خراسان در حالی به عنوان مربی تیم والیبال پیکان تهران در فصل جاری معرفی شد که این مربی جوان و با دانش در این روزهای والیبال کشورمان مشهد را در شرایطی ترک کرد که بستر برای ادامه فعالیت خود در والیبال خراسان را مناسب ندید و دوباره به پایتخت بازگشت. وی که حدود ۱۷ سال از بهترین دوران جوانی و والیبال خود را در تهران و در باشگاههای بزرگ به عنوان بازیکن و مربی با سرمربیان بزرگ کشور و جهان سپری کرده بود در حالی مشهد را به حال خود رها کرد که فضا را در مشهد بازهم به مانند گذشته نه چندان دور، مناسب ندید و راهی تهران شد.

[caption id="attachment_34848" align="aligncenter" width="800"]مومنی مقدم مومنی مقدم[/caption]

او معتقد است که تفکر سنتی و میراث پدری تیشه به ریشه والیبال خراسان زده است و باید برای رشد و توسعه والیبال خراسان تفکر و اندیشه تازه را جایگزین تفکر سنتی کرد تا فضا برای همه در والیبال خراسان فراهم باشد و تا زمانی این مشکل حل نشود والیبال خراسان همچنان در جا خواهد زد.

مربی جوان والیبال پیکان تهران در ادامه افزود:امروزه والیبال مدرن و پیشرفته دیگر تحمل افکار سنتی و پوسیده را ندارد و اگر چند صباحی عده ای سکان را به هر طریقی در دست گرفتند به دلیل اینکه با علم روز والیبال دور بودند نتوانستند پایدار بمانند. وی گفت:والیبال خراسان نیاز به همدلی همه بزرگان و مربیان روز والیبال و صادق و دلسوز دارد تا فضا برای رشد نوجوانان و جوانان جویای نام فراهم باشد و این میسر نخواهد شد مگر اینکه افکار پوسیده را کنار گذاشته و میدان را برای جوانترها بازگذاشت.

[caption id="attachment_13616" align="aligncenter" width="800"]مومنی مقدم مومنی مقدم[/caption]

مومنی درمورد لیگ برتر گفت:من در حالی مشهد را ترک کردم که تمام وجودم به والیبال خراسان بود ولی در این یکی دو سال خیلی نامهربانیها را تجربه کردم و علی رغم اینکه مایل نبودم مشهد را ترک کنم اما حدود سه ماهی است که با تنی چند از مدیران بلندپایه استان راجع به لیگ برتر و شکل گیری نماینده جدید خراسان در لیگ برتر مذاکراتی داشتم که به  لطف خدا به نتایج خوبی دست پیداکردیم و اگر سنگ اندازی نشود انشالله در لیگ برتر امسال نماینده ای خواهیم داشت و با توجه به اینکه با چند مدیرعامل موسسه‌ها وصندوقهای قرض‌الحسنه مذاکراتی داشتیم قولهای خوبی دادند و من به جهت اینکه باید در تمرینات تیم پیکان حضور داشته باشم ادامه این کار را به هیات والیبال خراسان وشخص آقای فخار واگذار کردم تا پیگیر آن باشد و والیبال خراسان در لیگ برتر امسال نماینده پرقدرتی داشته باشد.

وی در خاتمه افزود :از رییس هیات خواستم اگر تیم شکل گرفت از تمام مربیانی که در این چندسال زحمت کشیدند تا چراغ والیبال خراسان روشن بماند بدرستی استفاده شود.

samen-kalleh-24