به گزارش آریاورزش رئیس فدراسیون والیبال در حکمی «فریبا صادقی» را به عنوان مشاور فنی تیم‌های ملی والیبال زنان و رده‌های سنی منصوب کرد.

سیدمیلاد تقوی رئیس فدراسیون والیبال در حکمی فریبا صادقی را به عنوان مشاور فنی تیم‌های ملی والیبال زنان اعزامی به رویدادهای سال 2024 منصوب کرد.

متن حکم رئیس فدراسیون والیبال برای فریبا صادقی به قرار زیر است:

سرکار خانم فریبا صادقی

باسلام

احتراما، با عنایت به تجربیات و سوابق ارزشمند سرکار عالی، به موجب این ابلاغ به سمت مشاور فنی تیم‌های ملی والیبال بانوان اعزامی به رویدادهای سال 2024 منصوب می‌شوید.

امید است با اتکال به خداوند متعال و بکارگیری مساعی ارزنده خویش در انجام وظایف محوله موفق و موید باشید.

سیدمیلاد تقوی

رئیس فدراسیون والیبال

گفتنی است ابلاغ فریبا صادقی امروز (شنبه یکم اردیبهشت) در مراسمی با حضور مسئولین هیات والیبال و ورزش اصفهان ازسوی رئیس فدارسیون والیبال به وی اهدا شد.

سومین دوره مسابقات والیبال چلنج‌کاپ زنان آسیا از دوم تا نهم خرداد سال 1403 به میزبانی فیلیپین برگزار می‌شود. همچنین تیم‌های زیر 18 و 20 سال دختر ایران در سال 2024 در رقابت‌های قهرمانی آسیا شرکت می‌کنند.

بر این اساس، بیست‌ودومین دوره مسابقات والیبال قهرمانی جوانان دختر زیر 20 سال آسیا از تاریخ 11 تا 18 تیر 1403 در شهر ژیانگمن کشور چین و پانزدهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی نوجوانان دختر زیر 18 سال آسیا از تاریخ 27 خرداد تا سوم تیرماه 1403 در ناخون پاتوم کشور تایلند برگزار می‌شود.